Takk for tilliten!

Takk for tilliten!

TNS Sifo Prospera: Danske Bank på topp i Private Banking i Norge


For tredje året på rad er Danske Bank Private Banking på topp i kundetilfredshet i Norge. Mer enn 400 formuende nordmenn deltok i undersøkelsen. Danske Bank Private Banking forbedret resultatet fra året før og vant 8 av 12 kategorier: Personlig kontakt, kundeservice, Private Banking konsept, rådgivning, avkastningshistorikk, nyheter og markedsinformasjon, etiske standarder og konkurransedyktige gebyrer.

Hva vektlegger du? Ta kontakt med oss på telefon 987 05522 eller e-post 05522@danskebank.no

TNS Sifo Prospera sin kundeundersøkelse ”Private Banking 2016 Norway​

Skatt, generasjonsskifte og banktjenester
Ifølge undersøkelsen ønsker formuende nordmenn, i tillegg til kapitalforvaltning, først og fremst gode bank- og finansieringstjenester, samt rådgivning om skatt og generasjonsskifte. Det er disse tjenester som er kjernen i Private Banking-tilbudet til Danske Bank.
Undersøkelsen viser at integritet og forretningsmoral er den viktigste faktoren ved valg av Private Bank. -Vi er stolte av å ha vunnet frem i mange av segmentene som var viktigst for kundene, sier Lars Alstrup i Danske Bank Wealth Management.

Fakta om undersøkelsen
Undersøkelsen er basert på 400+ telefonintervjuer og det er tredje gang den gjennomføres i Norge. Utvalget er basert på nordmenn med formue på mer enn 5 millioner kroner (formuestørrelsen i undersøkelsen er nettoformue uten verdi av egen bolig). Prospera forventer å gjennomføre ny undersøkelse om 12 måneder. ​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​
​​
 
​​

​​​​
Kontakt
987 05522

Kontakt oss


Chat Finn ditt kontor