Gå til hovedinnhold

PREMIUM

Premium er et eksklusivt kundeprogram med flere fordeler for deg som ønsker å få mer ut av dine verdier, med fokus på investering.

  • Dedikert rådgiverteam, investeringsrådgiver og prioritert support
  • Brukskonto med bankkort, Premium kredittkort, Priority Pass og reiseforsikring
  • Danske Bank Assistanse: Din Concierge, Hjelp ved ID-tyveri, Nettsletting samt Bagasje- og nøkkelservice

Flere fordeler med Premium

  • Dedikert rådgiverteam
  • Egen investeringsrådgiver
  • Finansiell plan for hele din økonomi
  • Rask service og prioritert support

Les mer om Premium

  • Danske Bank Assistanse

    Danske Bank Assistanse er samlebetegnelsen for en rekke tjenester som inngår i PREMIUM:
    • Din Concierge: Du kan ordne mye selv, men du trenger ikke.  Din Concierge har høy kunnskap om hva som rører seg og hjelper deg gjerne med tips, råd, og selve bestillingen. Du betaler kun for det du bestiller og sparer verdifull tid, samtidig som du får tilgang til vårt store netverk av partnere innen hotell, restaurant, uteliv og mye mer - over hele verden. 
    • Hjelp ved ID-tyveri: Hjelper deg å forebygge, oppdage og begrense de økonimiske konsekvensene av et ID-tyveri, og er tilgjengelig døgnet rundt året rundt.
    • Nettsletting: Hjelp til å slette uønsket innhold på nettet
    • Sikre nøkler og bagasje: Bagasje- og nøkkelservice øker muligheten for å få tilbake bagasje og nøkler som er kommet på avveie. Du får tilsendt bagasjemerker og nøkkelringer som du kan feste på din bagasje og dine nøkkelknipper.
    • Nødkontanter: Med Premium kundeprogram hjelper vi deg med nødkontanter inntil kr 5 000, uten at du må betale gebyr. Dette kan løse en vanskelig situasjon, hvis du er så uheldig og mister dine kort når du er på ferie. Beløpet vil bli trukket fra din konto. Skulle du ha behov for mer enn kr 5 000, må det avtales med oss i vår åpningstid.

    Les mer om Danske Bank Assistanse

  • Priority Pass

    Kortet gir deg adgang til mer enn 1 300 flyplasslounger rundt omkring i verden. I loungene kan du spise, drikke og arbeide i rolige omgivelser når du er på reise. Du kan også ta med gjester i loungen. Det er viktig at du alltid medbringer ditt Priority Pass når du reiser, da du må vise kortet for få adgang til loungene.

    Ønsker du tilgang til OSL Lounge på Gardermoen og North Sea Lounge i Stavanger, trenger du kun å bruke kredittkortet ditt. Du trenger ikke registrere deg på forhånd, men det er viktig at du i resepsjonen oppgir at du er LoungeKey-medlem.

  • 365Privat

    I kundeprogrammet kan du også få med kredittkortet 365 Mastercard som inneholder mange fordeler. F.eks får du ekstra rabatt når du fyller drivstoff på Esso.

    Les mer om 365 kortet her

  • Reise- og avbestillingsforsikring

    Reise- og avbestillingsforsikringen forutsetter at du er medlem av Norsk folketrygd, eller tilsvarende ordning i Norden, og bor i Norden på en folkeregistrert adresse. Videre forutsettes at du betaler minimum 50 % av transportomkostningene med et kort eller konto tilknyttet PREMIUM programmet. Vi anbefaler at du gjør deg kjent med de fullstendige forsikringsvilkårene.

    Inkludert i forsikringen:

    • Reise- og avbestillingsforsikring for hele familien
    • Inkludert egenandelforsikring på leiebil
    • Kjøpsforsikring i tilknytning til reisen
    • Identitestyveriforsikring
    • Hole-in-one-forsikring

    Se dokumentene i sin helhet her:

    Vil du melde en skade?

    Meld skade til Tryg

Kontakt oss

For alle henvendelser kontakt oss på:

+47 987 05522
  • Åbningstider
  • Man - tor: 08:00 - 21:00
  • Fredag: 08:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:00
  • Søndag: 15:00 - 20:00

Når du ringer til oss, og når vi ringer til deg på din oppfordring eller som følge av en henvendelse fra deg, kan telefonsamtalen bli tatt opp og lagret, og brukt i forbindelse med dokumentasjon og sikkerhet. Vi er forpliktet til å ta opp og lagre telefonsamtalen hvis vi drøfter investeringstjenester med deg.

  • Ring oss

    For alle henvendelser kontakt oss på:

    +47 987 05522
    • Åbningstider
    • Man - tor: 08:00 - 21:00
    • Fredag: 08:00 - 18:00
    • Lørdag: 10:00 - 15:00
    • Søndag: 15:00 - 20:00

    Når du ringer til oss, og når vi ringer til deg på din oppfordring eller som følge av en henvendelse fra deg, kan telefonsamtalen bli tatt opp og lagret, og brukt i forbindelse med dokumentasjon og sikkerhet. Vi er forpliktet til å ta opp og lagre telefonsamtalen hvis vi drøfter investeringstjenester med deg.

  • Skriv til oss