Viktige datoer

Frem mot overføringen av kundeforholdet ditt vil du oppleve at enkelte funksjonaliteter forsvinner i nett- og mobilbanken og at visse transaksjoner ikke kan gjennomføres. Dette er for å sikre nødvendig stabilitet i datasystemene våre før overføringen skal skje.

  • 5. september

    På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:

    • Bestilling av nye kontoer
    • Bestilling av konto for barn
    • Bestilling av lommepenger-appen
    • Bestilling av nye kort
  • 19. september

    På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:

    • Søke nytt lån
    • Gjøre endringer på eksisterende lån
  • 29. oktober

    På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:

    • Avslutte konto
    • Endre kontonavn
    • Rebestille bankkort
    • Opprette faste betalinger
    • Endre kontaktinformasjon
    • Bestille VPS konto/oppbevaringsdepo
    • Bestille Aksjesparekonto (ASK)
  • 8. november

    På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:

    • Opprettelse av utenlandsoverføringer
  • 11. november

    På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:

    • Legge inn nye kjøps- og salgsordre på transaksjoner i verdipapirfond og andre finansielle instrumenter. Trekk til sparing i verdipapirfond som skulle vært gjennomført 11.11.24 eller senere, vil bli gjennomført så snart som mulig etter overføring til Nordea
  • 15. november

    På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:

    • Overføringer mellom egne konti
    • Overføring/betaling til andre, inkludert fremtidige betalinger
    • Endring av maksbeløp for overføring
    • Mobilbank og Lommepenger-appen blir permanent lukket
    • Nettbanken blir midlertidig lukket fra ettermiddagen den 15. november til 17. november

Har du spørsmål vedrørende overføringen til Nordea?

Les mer her

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.