Viktige datoer
Frem mot overføringen av kundeforholdet ditt vil du oppleve at enkelte funksjonaliteter forsvinner i nett- og mobilbanken og at visse transaksjoner ikke kan gjennomføres. Dette er for å sikre nødvendig stabilitet i datasystemene våre før overføringen skal skje.
5. september
På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:- Bestilling av nye kontoer
- Bestilling av konto for barn
- Bestilling av lommepenger-appen
- Bestilling av nye kort
19. september
På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:- Søke nytt lån
- Gjøre endringer på eksisterende lån
29. oktober
På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:- Avslutte konto
- Endre kontonavn
- Rebestille bankkort
- Opprette faste betalinger
- Endre kontaktinformasjon
- Bestille VPS konto/oppbevaringsdepo
- Bestille Aksjesparekonto (ASK)
1. november
På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:- Flytting av Aksjesparekonto (ASK)
8. november
På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:- Siste ordinære handledag for kunder som overføres til Nordea.
Det vil ikke være mulig å legge inn nye kjøps- og salgsordre i verdipapirfond og andre finansielle instrumenter etter 08.11.
Tidspunktet for stop i handel den 8. vil variere fra fond til fond, se i fondets informasjonsskriv.
11. november
På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:- Trekk til sparing i verdipapirfond som skulle vært gjennomført 11.11.24 eller senere, vil bli gjennomført så snart som mulig etter overføringen til Nordea.
14. november
På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:- Avslutte/innfri lån
15. november
På denne datoen vil disse funksjonalitetene forsvinne:- Overføringer mellom egne konti
- Overføring/betaling til andre, inkludert fremtidige betalinger
- Endring av maksbeløp for overføring
- Mobilbank og Lommepenger-appen blir permanent lukket
- Nettbanken blir midlertidig lukket fra ettermiddagen den 15. november til 17. november