Kjekt å vite for deg som har blitt kunde i Nordea
Om du ikke er overført til Nordea, finner du informasjon herHar du spørsmål om dine produkter og tjenester som er overført, må du kontakte Nordea.
Her er noen ting du selv må huske på:
- Danske Bank sin mobilbank er lukket for våre privatkunder. Du kan nå laste ned mobilbanken til Nordea i AppStore eller GooglePlay – bruk BankID for å logge på.
- Du finner alle dokumenter og kontoutskrifter i vår nettbank som normalt.
- PIN-kode til bankkort fra Nordea, finner du i Nordea sin mobilbank.
- Skal du vippse, må du oppdatere appen med nytt kort og kontonummer fra Nordea.
- Dine betalinger og faste overføringer vil overføres automatisk, og du trenger ikke gjøre noe.
- Oppdater kortnummer i digitale tjenester hvor ditt kort automatisk blir belastet. F.eks Netflix, Vipps, Spotify, kollektivtransport, Apple- eller GooglePay. Du må også oppdatere de du mottar betalinger fra om ditt nye kontonummer.
Vær på vakt mot svindelforsøk! Hverken Nordea eller Danske Bank vil be deg om sensitiv informasjon som passord eller innlogging med BankID i en SMS, e-post eller på telefon. Etter overføringen har du fortsatt tilgang til dine avtaledokumenter og kontoutskrifter i Danske Bank sin nettbank.
Aktuelle spørsmål
Betalinger
Kort og konto
Lån
Sparing og investering
Nettbank, mobilbank og BankID
Bedriftskunder
Annet
Lurer du på noe? Du når oss på telefon 987 01 009.
For spørsmål om tiden etter overføringen, eller andre spørsmål om Nordea, besøk Nordea her.