Kjekt å vite for deg som har blitt kunde i Nordea

Om du ikke er overført til Nordea, finner du informasjon her
Har du spørsmål om dine produkter og tjenester som er overført, må du kontakte Nordea.

Her er noen ting du selv må huske på:

  • Danske Bank sin mobilbank er lukket for våre privatkunder. Du kan nå laste ned mobilbanken til Nordea i AppStore eller GooglePlay – bruk BankID for å logge på.
  • Du finner alle dokumenter og kontoutskrifter i vår nettbank som normalt. 
  • PIN-kode til bankkort fra Nordea, finner du i Nordea sin mobilbank. 
  • Skal du vippse, må du oppdatere appen med nytt kort og kontonummer fra Nordea.
  • Dine betalinger og faste overføringer vil overføres automatisk, og du trenger ikke gjøre noe.
  • Oppdater kortnummer i digitale tjenester hvor ditt kort automatisk blir belastet. F.eks Netflix, Vipps, Spotify, kollektivtransport, Apple- eller GooglePay. Du må også oppdatere de du mottar betalinger fra om ditt nye kontonummer. 

Vær på vakt mot svindelforsøk! Hverken Nordea eller Danske Bank vil be deg om sensitiv informasjon som passord eller innlogging med BankID i en SMS, e-post eller på telefon. Etter overføringen har du fortsatt tilgang til dine avtaledokumenter og kontoutskrifter i Danske Bank sin nettbank.

Aktuelle spørsmål 

Betalinger

Kort og konto


Lån

Sparing og investering

Nettbank, mobilbank og BankID

Bedriftskunder

Annet

Lurer du på noe? Du når oss på telefon 987 01 009.

For spørsmål om tiden etter overføringen, eller andre spørsmål om Nordea, besøk Nordea her.

If you want this information in English, click here

Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.