Personkunder overføres til Nordea

Helgen 15-17. november vil du som personkunde hos Danske Bank overføres til Nordea. Ved hjelp av gode digitale løsninger og bankrådgivere du kjenner fra før, skal vi gjøre overgangen trygg og enkel mot din nye bankhverdag. Akkurat nå trenger du ikke å gjøre noen ting.

Alt du trenger å vite

Daniel Brenden podcast

Beskytt deg mot svindel

Digital kriminalitet og svindel kan få store konsekvenser for deg som privatperson og samfunnet. Med hjelp fra svindeljeger Ingrid Grav og teamet hennes har vi samlet viktig informasjon for deg som det er fint å sette seg inn i. 

Se alle tipsene her

Fra 1. juli tilbyr vi ikke finansiering eller konto til nye personkunder

Mot slutten av året flytter våre personkunder til Nordea, og nå starter vi forberedelsene. Flyttingen er en stor øvelse som krever mye av våre IT-systemer, og det betyr at vi desverre må begrense tilbudet vårt.

Vi tilbyr ikke finansiering, lån, kort eller konto med mindre du allerede er kunde hos oss og ønsker å øke kredittrammen på ditt eksisterende lån, eller gjøre endringer på dine konti.

Du kan lese mer om finansieringsbevis og søknadsprosessen på Nordeas hjemmesider

Trenger du hjelp?

Åpningstider:

Mandag-fredag: 08.00-18.00
Lørdag: 10.00-15.00
Søndag: 15.00-20.00 - Teknisk support


Dersom du foretrekker å benytte deg av ikke-digitale tjenester, finn informasjonen du trenger her

  • Ring oss
  • Finn oss
    Finn avdeling eller minibank
miljøfyrtårn logo

Miljøfyrtårn

Som en viktig del av bankens arbeid med bærekraft og miljø er alle våre kontorer Miljøfyrtårn-sertifisert siden 2010.

Sertifiseringen skal fremme miljø- og klimatiltak som er konkrete, målbare og lønnsomme, og gir oss verktøy for å jobbe målrettet med å forbedre oss innen arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport.

Les hvordan vi jobber med samfunnsansvar
Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.