Del

Ris, ros og klager

Vi ønsker å få tilbakemelding av alle karakterer fra våre kunder, og anser det som en viktig oppgave å finne en god løsning på en klage. Det er ikke noe vi verdsetter mer enn å ha glade og tilfredse kunder, og vi skal derfor gjøre vårt beste for å gi kunder eller andre som klager en mest mulig rettferdig behandling. Vi bruker kunnskapen tilegnet gjennom klagebehandling til å forbedre sine tjenester og produkter. 

Ris, ros og klager

Skriftlig klage

Danske Bank ber om at eventuelle klager innsendes skriftlig ved bruk av skjema tilgjengelig på denne siden eller gjennom meldinger i nettbanken.

Les mer om vår klagehåndtering.

Skriv til oss

Spørsmål, ros og klager
Velg
Still et spørsmål
Gi ros
Klage
Velg
Kort
Konto
Lån
Sparing
Investering
Pensjon
Forsikring
Selvbetjening
Nettbank
Mobilbank/Brettbank
Akademikerne
Annet
Nedenfor kan du se om din PC oppfyller tekniske krav for å benytte nettbanken. Se etter røde kryss i tabellen nedenfor, og se hvilke anbefalinger du får til hvordan du kan løse problemet selv.

Har du fortsatt problemer skriv gjerne til oss. Opplysningene nedenfor vil automatisk bli sendt sammen med henvendelsen din.
Nettbanken kan brukes på din PC
Sjekk Resultat Anbefaling

Velkommen til Danske Bank