Kundeservice: Få hjelp og finn svar

Har du blitt utsatt for svindel?

Sommeren er høytid for svindel. Svindel kan opptre i mange former, men det handler nesten alltid om det samme: Å få tak i pengene dine!

  • Hvis du mottar en forespørsel om betaling, alltid bekreft at betalingen stemmer med betalingsmottaker.
  • Skulle uhellet være ute og du mister kortet ditt på reise kan du enkelt sperre kortet i nett- og mobilbanken.

Les mer om ulike former for svindel

Trenger du hjelp?

Rådgivingssenter Privat

987 08540

Telefonsamtaler kan bli tatt opp og lagret til bruk for dokumentasjon og sikkerhet.

Åpningstider:

Mandag-fredag: 08.00-18.00
Lørdag: 10.00-15.00
Søndag: 15.00-20.00

  • Ring oss

    Rådgivingssenter Privat

    987 08540

    Telefonsamtaler kan bli tatt opp og lagret til bruk for dokumentasjon og sikkerhet.

    Åpningstider:

    Mandag-fredag: 08.00-18.00
    Lørdag: 10.00-15.00
    Søndag: 15.00-20.00

  • Finn oss

    Finn avdeling eller minibank

  • Skriv til oss

    Klage eller forslag til forbedring

    Har du hatt en dårlig opplevelse eller har du forslag til noe vi kan bli bedre på? Her kan du gi oss din tilbakemelding, uansett om du ønsker å klage eller komme med forslag til forbedring. Din tilbakemelding er viktig for oss, slik at vi kan fortsette å utvikle og forbedre våre produkter, tjenester og service.

    Skriv til oss