I Danske Bank ønsker vi hele tiden å bli bedre og utvikle våre løsninger og råd til fordel for våre kunder. For å få bedre innsikt i våre kunders ønsker og behov, samarbeider vi med flere analyseinstitutter.
Dette betyr at du som kunde i Danske Bank kan kontaktes av et av forskningsinstituttene vi samarbeider med. Du kan kontaktes på telefon eller e-post. Hvis du blir kontaktet, håper vi at du vil ta deg tid til å delta. Din mening er viktig i vårt arbeid med å utvikle våre løsninger og råd.
Analytikere vil aldri be om konfidensiell informasjon. Dette gjelder f.eks. kontonummer, PIN-koder, passord, debet- og kredittkortnumre.
På forhånd takk for hjelpen.
Vi samarbeider blant annet med disse forskningsinstituttene:
- Aalund Research
- Adobe Analytics
- Easy Research
- Ennova
- Epinion
- Gallup
- Inter Research / defgo
- Ipsos
- Market Minds
- Millward Brown
- Norstat
- PFM Research
- Qualtrics
- Rambøll
- RedC
- Taloustutkimus Oy
- Usertribe
- Wilke
- YouGov