Bestill produkter til barn


*Fyll ut feltene

INFORMASJON OM BARNET

Informasjon om foreldre/foresatte sjekkes mot Folkeregisteret

Med Cashkonto får du en brukskonto og et kort til barnet.
En app for barnet som består av to cashkonto, en med kort og en uten (vil fungere som sparekonto). Barnet lærer å forholde seg til penger i en digital verden.
Tilgang til nettbank og mobilbank, også opprettelse av BankID
Med SMS Bank kan barnet få saldo ved å sende melding med kodeord 'S' til 08540
En sparekonto som barnet selv kan disponere i nettbank.
Bankbytte for barn må signeres fysisk og skjema vil bli tilsendt en av vergene i nettbank

Legitimeringsbrev (PUM) blir sendt i barnets navn og hentemelding sendes på sms. Barnet må selv møte med gyldig pass på nærmeste postkontor/post i butikk.

Produkter kan ikke opprettes uten gyldig pass. Ta kontakt med banken når nytt pass er anskaffet.

Når det kun er en av den mindreåriges verger som skal opprette og disponere en konto,

er vi etter loven pliktig til å sende et informasjonsbrev til den andre vergen.

Vi ber deg derfor om å fylle ut den andre vergens navn, fødselsnummer og adresse på side 3.

 

INFORMASJON OM VERGE 1

Verge må være legitimert i Danske Bank før vi kan behandle saken, dette kan gjøres med BankID fra annen bank på https://danskebank.no/bankid.

INFORMASJON OM VERGE 2

Verge må være legitimert i Danske Bank før vi kan behandle saken, dette kan gjøres med BankID fra annen bank på https://danskebank.no/bankid.

BETALING OG OVERFØRINGER

lfølge lov om hvitvasking plikter banken å stille en del spørsmål om betalinger og overføringer til og fra barnets konto.

Nødvendig dokumentasjon

For at bestillingen skal kunne gjennomføres behøver vi følgende dokumentasjon:

Dokumentasjon lastes opp sikkert på www.danskebank.no/lastopp

Alternativt kan dokumentasjon sendes til

Danske Bank
Bankservice
Postboks 4700
7466 Trondheim

  • Summary of your answers