District Mobile

Mobil-app for bedriften din

Bruk nettbanken District på mobilen. Med District Mobile kan du administrere bedriftens dagligøkonomi enkelt og effektivt, hvor som helst og når som helst. Du har full tilgang til bedriftens kontoer og betalinger i en brukervennlig app, skreddersydd for dine behov.

Om du allerede bruker nettbanken District, kan du last ned District Mobile nå:

Gå til App Store Gå til Google Play

Full oversikt over økonomien

Få enkel tilgang til kontoer og betalinger i en brukervennlig app.

Enkelt å utføre betalinger

Opprett og se status på betalinger, når du vil. Du kan også godkjenne flere betalinger på én gang

Rask tilgang til hjelp og rådgivning

Send oss en melding direkte i appen for å få hjelp.

Hva kan du gjøre i District Mobile?

Med District Mobile får du en brukervennlig bank-app som er utviklet spesielt for bedrifter. I appen kan du for eksempel:

  • Logge på med Face ID eller fingeravtrykk
  • Opprette og se status på betalinger
  • Godkjenne betalinger – også godkjenne flere betalinger på én gang
  • Sende oss melding i appen når du trenger hjelp
  • Søke opp transaksjoner og finne informasjon om dem
  • Motta beskjed når du skal gjøre noe i forhold til bedriftens økonomi
  • Sende og motta meldinger med filer til og fra Danske Bank
  • Håndtere bedriftens investeringer

Vil du bruke District Mobile?

For å ta i bruk District Mobile trenger du tilgang til vår nettbank District. Dersom du allerede bruker nttbanken, kan du laste ned District Mobile i App Store eller Google Play.

Gå til App Store Gå til Google Play

Har du ikke tilgang til vår nettbank District? Ring oss på 987 06030 for hjelp til å komme i gang.

Spørsmål og svar om District Mobile

Content is loading
Vis
Skjul
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.