Spørsmål og svar om Digital signering
-
Hvordan fungerer digital signering?
Din BankID gir signaturstempelet som vi behøver for å godkjenne avtaler. I tillegg fungerer BankID som gyldig legitimasjon for brukere som ikke er kunder hos oss. -
Hvordan logger jeg inn?
Gå inn på danskebank.no. Trykk på ”Logg inn” i øvre høyre hjørne og velg ”Digital Signering” fra rullegardinlisten. Du bruker så din BankID for å logge inn. -
Hvordan sikrer Danske Bank at riktig person signerer dokumentene?
Vi oppdaterer systemet vårt med informasjon om signeringsregler og signaturberettigede for bedriften din iht. opplysninger registrert i Brønnøysundregistrene. -
Er det mulig å se hvilke avtaler som har blitt signert?
Arkivet i signeringsportalen gjør alle signerte, utløpte og avviste avtaler tilgjengelig for deg så lenge du står som signaturberettiget for bedriften din. Du kan også sjekke hvilke avtaler som avventer signering.
Andre har også lest

Rådgivning
Verdiskapende rådgivning
Det spiller nesten ingen rolle hvilken situasjon din bedrift befinner seg i, vi har vi sett det før. Vi bruker vår erfaring til å skreddersy vår rådgivning slik at du kan ta de riktige beslutningene.

Bli kunde
Bli bedriftskunde - Danske Bank
Løsninger tilpasset din bedrift, en enklere økonomisk hverdag og rådgivere som forstår dine utfordringer, er noen grunner til at det er lønnsomt å bli kunde hos oss.

District - mye mer enn en nettbank
Samle alle dine banktjenester i fleksible dashbord tilpasset dine behov. Med District får du bedre oversikt over bedriftens økonomi og et verktøy for enklere likviditetsstyring.