Digital signering

Digital signering er enkel, rask og sikkert - hvor dine avtaler signeres og lagres digitalt. Slik benytter du deg av digital signering.

Digital signatur sikrer deg raskere behandlingstid. Ved å signere digitalt slipper du å sende dokumenter fysisk frem og tilbake, både mellom de som skal signere i bedriften din, og mellom bedriften og banken.  Det er samtidig en enkel brukervennlig løsning, som du kan bruke uansett hvilken bank du selv er kunde i.  Digital signering sørger for at bedriftens avtaler lagres sikkert og digitalt. 

Vi gir deg beskjed når avtalen er klar for signering.

  • Du får beskjed

    Vi gir deg beskjed når avtalen er klar for signering.

  • Du logger inn

    Gå inn på danskebank.no. Du finner påloggingsmenyen i øvre høyre hjørne – velg alternativet "Digital Signering". Logg på med din BankID.

  • Du mottar dine produkter og tjenester

    Så snart vi har registrert signaturen din kan vi opprette dine nye produkter og tjenester.

  • Du leser avtalen og skriver under

    Du kan nå se avtalen som venter på din signatur. Les gjennom dokumentet og signer med din BankID.

Spørsmål og svar om Digital signering

Andre har også lest