Oppdater dine personopplysninger

Vi trenger ytterligere opplysninger fra deg, da vi er lovpålagt å kjenne våre brukere i District. Du kan fylle ut skjemaet og laste opp den nødvendige dokumentasjonen på en sikker måte nedenfor. Vis skjemaet på engelsk

Hvis du trenger hjelp eller har andre relaterte spørsmål, kan du kontakte oss på telefon (+47) 854 09 897 (engelsktalende kundesupport). Åpningstidene for kundesupport er mandag til torsdag fra 09:00 til 16:00 og fredag fra 09:00 til 15:00 (CET).

 Vennligst fyll inn gyldig district-bruker-ID
 Vennligst velg et alternativ

Legg ved en kopi av passet ditt og bevis på bostedsadresse:

Pass sammen med bevis på bostedsadresse er godkjente former for ID.

Pass
Hvis du bare har et midlertidig eller utløpt pass, kan du laste opp både en kopi av førerkortet og det nasjonale identitetskortet.

Bevis på bostedsadresse
Godkjente former for dokumentasjon:

  • kontoutskrift fra banken
  • et dokument fra en offentlig myndighet i ditt bostedsland
  • en gyldig leiekontrakt
  • faktura på strøm, vann, oppvarming, bredbånd, kabel-TV eller forsikring knyttet til boligen.

Kontroller at kombinasjonen av ID-er har et bilde av deg, fullstendig juridisk navn, bostedsadresse, fødselsdato, personnummer, utstedende myndighet og en utløpsdato.

Hvis du er norsk statsborger, må du være oppmerksom på at det kreves bevis på statsborgerskapet ditt.

Godkjente filformater er Pdf, Jpeg/jpg, Png eller gif. Vær oppmerksom på at maksimal filstørrelse er 4 MB.

File Size Exceeds the Limit
Slett File Size Exceeds the Limit

Når jeg sender dette inn, er jeg informert om at Danske Bank behandler nødvendige opplysninger i tråd med gjeldende AML-forskrifter.

Vi vil bare dele disse opplysningene med tredjeparter dersom vi har ditt samtykke eller hvis det er uttrykkelig tillatt ved lov. Du kan lese mer om hvordan Danske Bank behandler dataene dine her.

Eksempler på legitimasjon og bilder av dokumentasjon på boligadresse

Spørsmål og svar om opplastning av dokumentasjon