PLATINUM

Et eksklusivt og innholdsrikt kundeprogram med alt du trenger for en enkel og effektiv hverdagsøkonomi.

  • Brukskonto med bankkort og nettbank til daglig bruk
  • PLATINUM kredittkort, Danske Bank Reward, Priority Pass og reiseforsikring
  • Concierge Service, Danske Bank Assistanse, nøkkel- og bagsjeservice og hjelp ved ID-tyveri
Mastercard Platinum
  • Concierge service

    Concierge service

    Concierge Service er en del av Danske Bank Assistanse og kan bidra til å gjøre hverdagen din enklere. Ved å kontakte Concierge Service, sparer du verdifull tid, samtidig som du får tilgang til vårt store nettverk av partnere innenfor hotell, restaurant, kultur og mye mer - over hele verden. Det koster ingenting å bruke Concierge Service. Du betaler kun for det du bestiller.

    Kontakt oss på +47 987 05522

    Henvendelser blir besvart så snart som mulig, og senest påfølgende arbeidsdag. Hvis din henvendelse haster, anbefaler vi at du kontakter oss per telefon.

  • Priority Pass

    Priority Pass

    Kortet gir deg adgang til mer enn 1 200 flyplasslounger i 130 land verden over. I loungene kan du spise, drikke og arbeide i rolige omgivelser når du er på reise. Du kan også ta med gjester i loungen. Det er viktig at du alltid medbringer ditt Priority Pass når du reiser, da du må vise kortet for få adgang til loungene.

    Ønsker du tilgang til OSL Lounge på Gardermoen og North Sea Lounge i Stavanger, trenger du kun å bruke kredittkortet ditt. Du trenger ikke registrere deg på forhånd, men det er viktig at du i resepsjonen oppgir at du er LoungeKey-medlem.

  • 365Privat

    365Privat

    I kundeprogrammet kan du også få med kredittkortet 365 MasterCard som inneholder mange fordeler. F.eks får du ekstra rabatt når du fyller drivstoff på Esso.

    Les mer om 365 kortet her

  • Reise- og avbestillingsforsikring

    Reise- og avbestillingsforsikring

    Reise- og avbestillingsforsikringen forutsetter at du er medlem av Norsk folketrygd, eller tilsvarende ordning i Norden, og bor i Norden på en folkeregistrert adresse. Videre forutsettes at du betaler minimum 50 % av transportomkostningene med et kort eller konto tilknyttet PLATINUM programmet. Vi anbefaler at du gjør deg kjent med de fullstendige forsikringsvilkårene.

    Inkludert i forsikringen:

    • Reise- og avbestillingsforsikring for hele familien
    • Inkludert egenandelforsikring på leiebil (gjelder fra 1. juli 2017)
    • Kjøpsforsikring i tilknytning til reisen
    • Identitestyveriforsikring (se detaljer i pkt. 10 i vilkårene)
    • Hole-in-one-forsikring

    Se dokumentene i sin helhet her:

    Vil du melde en skade?

    Benytt kontaktskjema til Codan for skader som har skjedd før 1. juli 2019. Velg Tryg skademelding for skader som har skjedd 1.juli 2019 eller senere.

    Meld skade til Codan

    Meld skade til Tryg

  • Sperretjeneste for kort og mobil

    Sperretjeneste for kort og mobil

    Gjennom Danske Bank Assistanse kan du registrere alle dine kort, mobiltelefoner og mobilabonnement i et online register. Ved tap eller tyveri trenger du kun å ta én telefon, og du vil få hjelp til å sperre disse.

    Du kan også registrere kort og mobiltelefoner for familiemedlemmer som bor på samme adresse som deg. Kort utstedt av Danske Bank er automatisk registrert.

    Kontakt oss på 987 05522 .

  • Danske Bank Assistanse

    Danske Bank Assistanse

    Danske Bank Assistanse er samlebetegnelsen for en rekke tjenester som inngår i PLATINUM:

    • Concierge Service
    • Konsulenthjelp hvis du blir utsatt for ID-tyveri
    • Bagasje- og Nøkkelservice
    • Online sperretjenesten for kort og mobil. Du kan også registrere pass.
    • Nødkontanter

    Har du spørsmål så kontakt oss gjerne på +47 987 05522

  • Hjelp ved ID-tyveri

    Hjelp ved ID-tyveri

    Identitetstyveri er en av de raskest voksende formene for kriminalitet. Blir du utsatt for det, kan du føle deg maktesløs når du mottar inkassokrav og bekreftelse på kredittvurderinger du ikke har kjennskap til. Kanskje oppdager du at noen har omadressert posten din for å stjele personlige brev. Med Danske Bank ID-tyversikring kan du når som helst ringe oss for å få råd om hvordan du kan forebygge ID-tyveri.

    Mistenker du ID-tyveri, eller er blitt utsatt for det, ta alltid kontakt med oss. Vi vil heller at du ringer en gang for mye enn at du lar være.

    Gjennom Danske Assistanse har vi eksperter som hjelper med å sikre deg, rydde opp og få oversikt over situasjonen og blant annet:

    • kontakter kreditorer og kredittselskaper for å avvise de kravene de har rettet mot deg
    • krever urettmessige betalingsanmerkninger slettet
    • gir råd og veiledning om hvordan du kan forhindre ytterligere misbruk av din identitetkontakter

    Tjenesten inneholder ikke noen forsikringssum, og kommer i tillegg til ID-tyveriforsikringen som inngår i PLATINUM reise- og avbestillingsforsikringen.

Kontakt oss

For alle henvendelser kontakt oss på:

+47 987 05522
  • Åbningstider
  • Man - tor: 08.00 - 21.00
  • Fredag: 08.00 - 18.00
  • Lørdag: 10.00 - 15.00
  • Søndag: 15.00 - 20.00

Telefonsamtaler kan bli tatt opp og lagret til bruk for dokumentasjon og sikkerhet.

Bli Private Banking kunde i Danske Bank