Reise- og avbestillingsforsikring

Gir deg og din familie ekstra beskyttelse på reisen, som et supplement til dine øvrige forsikringer

Meld fra om skade på  telefonnummer (+47) 987 01 015

  • Reiseforsikring

    Reiseforsikring

    For deg som har kundeprogrammet World Elite er reise- og avbestillingsforsikring inkludert når du betaler minst halvparten av reisens totale transportkostnader med ett av kortene som er tilknyttet ditt kundeprogram World Elite, eller via nettbanken.

    Reiseforsikringen gjelder i opptil 90 dager og gir god dekning ved blant annet avbestilling, forsinkelse på offentlig transport eller bagasje, ulykke, lege- og behandlingsutgifter, leiebilforsikring og evakuering.

    Forsikringskort

    Priser og vilkår

  • Avbestillingsforsikring

    Avbestillingsforsikring

    Avbestillingsforsikring gjelder dersom du og din familie må avbestille reisen grunnet ulykke, akutt sykdom eller dødsfall.

  • Forsinket bagasje

    Forsinket bagasje

    Gjelder dersom din eller familiens bagasje ikke utleveres innen to timer etter ankomst. Du har krav på ytterligere kompensasjon hvis bagasjen er mer enn 6 timer forsinket.

  • Forsinket fremmøte

    Forsinket fremmøte

    Du har rett til erstatning hvis du kommer for sent til et bestilt transportmiddel – fly, båt, tog eller buss – og dette skyldes forhold som var utenfor din kontroll. Erstatning kan gis forutgifter til endring av opprinnelig billett/ny billett og eventuelt overnatting.

  • Ulykke

    Ulykke

    Ulykkesforsikringen gir ekstra beskyttelse ved å tilby utbetaling av erstatningsbeløp ved dødsfall og invaliditet som skyldes ulykke.

  • Reisesyke

    Reisesyke

    Skulle uhellet være ute, kan du få dekket utgifter til blant annet sykehusopphold, hjemtransport eller andre relevante kostnader, som for eksempel reise for nærmeste pårørende.

  • Kjøpsforsikring

    Kjøpsforsikring

    Kjøpsforsikringen gjelder for deg som er World Elite-kunde. Varen må være kjøpt med World Elite kredittkort utstedt av Danske Bank og innkjøpsbeløp må være på over 1 000 kroner.

  • Melde skade

    Melde skade

    Benytt kontaktskjema gjennom denne linken, så tar Tryg kontakt for gjennomgang av din skade.

    Benytt kontaktskjema til Codan for skader som har skjedd før 1. juli 2019. Velg Tryg skademelding for skader som har skjedd 1.juli 2019 eller senere.

    Meld skade til Codan

    Meld skade til Tryg

Kontakt oss

For alle henvendelser kontakt oss på:

+47 987 05522
  • Åbningstider
  • Man - tor: 08.00 - 21.00
  • Fredag: 08.00 - 18.00
  • Lørdag: 10.00 - 15.00
  • Søndag: 15.00 - 20.00

Når du ringer til oss, og når vi ringer til deg på din oppfordring eller som følge av en henvendelse fra deg, kan telefonsamtalen bli tatt opp og lagret, og brukt i forbindelse med dokumentasjon og sikkerhet. Vi er forpliktet til å ta opp og lagre telefonsamtalen hvis vi drøfter investeringstjenester med deg.

  • Ring oss

    For alle henvendelser kontakt oss på:

    +47 987 05522
    • Åbningstider
    • Man - tor: 08.00 - 21.00
    • Fredag: 08.00 - 18.00
    • Lørdag: 10.00 - 15.00
    • Søndag: 15.00 - 20.00

    Når du ringer til oss, og når vi ringer til deg på din oppfordring eller som følge av en henvendelse fra deg, kan telefonsamtalen bli tatt opp og lagret, og brukt i forbindelse med dokumentasjon og sikkerhet. Vi er forpliktet til å ta opp og lagre telefonsamtalen hvis vi drøfter investeringstjenester med deg.

  • Skriv til oss

Bli Private Banking kunde i Danske Bank