Kodebrikke

  • Aktivere en ny kodebrikke

    Aktivere en ny kodebrikke

    Hvis du har mottatt en ny kodebrikke, må du aktivere den før bruk:

    • Aktiver kodebrikke.
    • Angi bruker-ID og passord, og velg «Fortsett»
    • Trykk «Send», så får du en aktiveringskode via SMS. Hvis telefonnummeret ditt ikke er registrert, må du velge en annen aktiveringsmetode. Se veiledning på skjermen.
    • Følg instruksjonene på siden. Velg «Fortsett til pålogging», så er du klar til å logge på District.

    Merk: Hvis aktiveringskoden som sendes i tekstmeldingen tastes inn feil, blokkeres den etter 5 forsøk.

  • Bruk av kodebrikken

    Bruk av kodebrikken

    Det er to trinn for å logge på District. Først angir du bruker-ID og passord, og deretter angir du en kode fra kodebrikken din.

    Du kan kontrollere at du bruker riktig enhet – se serienummeret på baksiden av kodebrikken.

    • Sammenlign serienummeret med nummeret som vises på skjermen.
    • Trykk på knappen foran på kodebrikken for å generere en kode.
    • Angi den sekssifrede koden som vises på kodebrikken.
    • Velg «Fortsett». Du er nå logget på District.
  • Bestille en ny kodebrikke

    Bestille en ny kodebrikke

    Hvis du har mistet kodebrikken, mistenker at noen andre bruker den eller at kodebrikken er blitt ødelagt, må du sperre den umiddelbart ved å kontakte kundesenteret for bedrift. Du vil bli bedt om å oppgi bruker-ID. Vær oppmerksom på at vi aldri ber om passordet ditt.

    Du kan bestille en ny kodebrikke på følgende måter så snart den gamle enheten er sperret:

    • Kontakt administratoren i bedriften din, som kan bestille en kodebrikke under «Administrasjon» i Distrct.
    • Kontakt kundesenter for bedrift.
    • Gå til en Danske Bank-filial.
  • Mistet kodebrikke

    Mistet kodebrikke

    Hvis du har mistet kodebrikken eller mistenker at noen andre bruker den, må du sperre den umiddelbart.

    Du kan sperre kodebrikken på følgende måte:

    • Ring kundesenter for bedrift.
  • Feil kodebrikke

    Feil kodebrikke

    Hvis det er en feil relatert til din kodebrikke, bør du vurdere følgende:

    • Samsvarer serienummeret på baksiden av kodebrikken med nummeret du ser på skjermen?
    • Er det din egen kodebrikke?
    • Har du mer enn én kodebrikke?
    • Har du mer enn én bruker-ID for District?
    • Har du nylig mottatt en ny kodebrikke? Hvis en annen bruker som er en del av avtalen din, har tilgang til «Brukeradministrasjon»-modulen i District, kan brukeren se bruker-IDen som er knyttet til kodebrikken din.