Kodebrikke

  • Aktivere en ny kodebrikke

    Hvis du har mottatt en ny kodebrikke, må du aktivere den før bruk:

    • Aktiver kodebrikke.
    • Angi bruker-ID og passord, og velg «Fortsett»
    • Trykk «Send», så får du en aktiveringskode via SMS. Hvis telefonnummeret ditt ikke er registrert, må du velge en annen aktiveringsmetode. Se veiledning på skjermen.
    • Følg instruksjonene på siden. Velg «Fortsett til pålogging», så er du klar til å logge på District.

    Merk: Hvis aktiveringskoden som sendes i tekstmeldingen tastes inn feil, blokkeres den etter 5 forsøk.

  • Bruk av kodebrikken

    Det er to trinn for å logge på District. Først angir du bruker-ID og passord, og deretter angir du en kode fra kodebrikken din.

    Du kan kontrollere at du bruker riktig enhet – se serienummeret på baksiden av kodebrikken.

    • Sammenlign serienummeret med nummeret som vises på skjermen.
    • Trykk på knappen foran på kodebrikken for å generere en kode.
    • Angi den sekssifrede koden som vises på kodebrikken.
    • Velg «Fortsett». Du er nå logget på District.
  • Bestille en ny kodebrikke

    Hvis du har mistet kodebrikken, mistenker at noen andre bruker den eller at kodebrikken er blitt ødelagt, må du sperre den umiddelbart ved å kontakte kundesenteret for bedrift. Du vil bli bedt om å oppgi bruker-ID. Vær oppmerksom på at vi aldri ber om passordet ditt.

    Du kan bestille en ny kodebrikke på følgende måter så snart den gamle enheten er sperret:

    • Kontakt administratoren i bedriften din, som kan bestille en kodebrikke under «Administrasjon» i Distrct.
    • Kontakt kundesenter for bedrift.
    • Gå til en Danske Bank-filial.
  • Mistet kodebrikke

    Hvis du har mistet kodebrikken eller mistenker at noen andre bruker den, må du sperre den umiddelbart.

    Du kan sperre kodebrikken på følgende måte:

    • Ring kundesenter for bedrift.
  • Feil kodebrikke

    Hvis det er en feil relatert til din kodebrikke, bør du vurdere følgende:

    • Samsvarer serienummeret på baksiden av kodebrikken med nummeret du ser på skjermen?
    • Er det din egen kodebrikke?
    • Har du mer enn én kodebrikke?
    • Har du mer enn én bruker-ID for District?
    • Har du nylig mottatt en ny kodebrikke? Hvis en annen bruker som er en del av avtalen din, har tilgang til «Brukeradministrasjon»-modulen i District, kan brukeren se bruker-IDen som er knyttet til kodebrikken din.