- Oversikt over innkjøp og forbruk via firmakort
- Krever ingen software installering
- Du administrerer selv brukertilganger
Corporate Expense Manager (CEM) er et nettbasert statistikk- og rapporteringsverktøy som gir deg god oversikt over bedriftens samlede forbruk på firmakort.
Her kan du enkelt følge de ansattes korttransaksjoner, og du kan skrive ut standardrapporter og statistikker som gir god oversikt over kortbruken til den enkelte ansatte. Systemet kan tilpasses bedriftens og den enkeltes behov for oversikt og rapportering.
Løsningen er nettbasert og enkel å bruke. Du behøver ikke å installere noe, og du får selv muligheten til å tilpasse systemet slik du ønsker. Om du trenger oversikt over enkeltavdelinger eller tilganger til nøkkelansatte, kan du gjøre alt selv, uten å ta kontakt med banken.
Priser
Vi har to forskjellige løsninger:
Løsning 1 inkluderer reisekontorapporter.
Løsning 2 inkluderer konteringsløsninger, rapporter og reisekontorapporter.
Antall kort | Pris - Løsning 1 | Pris - løsning 2 |
1 - 30 | 2 500 | 5 000 |
31 - 100 | 5 000 | 10 000 |
101 - 400 | 10 000 | 15 000 |
401 - 2000 | 15 000 | 20 000 |
>2000 | Etter avtale | Etter avtale |