Mobilbank - frihet og oversikt når du er på farten

Med mobilbank fra Danske Bank for Android og iOS er det enkelt for deg å ha full kontroll. Uansett hvor du befinner deg og uansett i hvilken bank du har konto.  I tillegg til å holde oversikt og betale regninger kan du blant annet sperre kort, sjekke valuten på reise og administrere dine investeringer.  

Smarte funksjoner

Full oversikt - også fra andre banker

Du har full oversikt over dine kontoer, og kan også legge til dine kontoer fra andre banker

Valutakalkulator

I valutakalkulatoren kan du enkelt se hva varene koster deg når du er på ferie.

Sperre kort

Er du uheldig og mister eller får frastjålet kort, kan du raskt og enkelt sperre det i mobilbanken. Velg "kort og kontoer", trykk på aktuelt kort og sperr kortet.

Slik bruker du mobilbanken

I videoene under kan du gjøre deg kjent med noen av mulighetene som ligger i mobilbanken.

Kom i gang med mobilbanken

1. Last ned appen på mobiltelefonen

 


2. Logg inn med din Servicekode, så er du igang!

 

Ikke kunde?

Du kan likevel test ut vår mobilbank. Last ned appen og logg på demoversjon.

Brukerid: 6677 Servicekode:1111 

Spørsmål og svar

Lurer du på noe omkring mobilbanken, finner du kanskje svaret her.

  • Kan jeg endre servicekode i mobilbanken?

    Kan jeg endre servicekode i mobilbanken?

    Du kan enkelt endre din Servicekode i mobilbanken. Klikk på Mer og Innstillinger i menyen. Har du glemt koden din kan du også bestille en ny kode med BankID.

  • Logg inn med TouchID eller FaceID

    Logg inn med TouchID eller FaceID

    Under Mer og Innstillinger i menyen kan du velge om du ønsker å logge inn med TouchID eller FaceID. Da slipper du å taste inn din servicekode.

    Og for å logge av? Velg tjenesten Rist for å logge ut.

     

  • Kan jeg skanne KID-nummeret på regningen?

    Kan jeg skanne KID-nummeret på regningen?

    Ja, du kan bruke mobilkameraet til å skanne regningene dine. Gå inn på Betal og overfør, velg Betal med KID/melding og trykk på kameraet som ligger til høyre på siden. 
  • Kan jeg betale og endre mine eFaktura i mobilbanken?

    Kan jeg betale og endre mine eFaktura i mobilbanken?

    Du kan se, godkjenne eller slette dine eFaktura i mobilbanken. Om kort tid vil du få en varsling i mobilbanken når nye eFaktura ligger klare til å bli behandlet.

    For å opprette nye eFaktura, må du logge deg inn i nettbanken. 

grafisk illustrasjon av sikkerhet på mobil

 

Vi passer godt på dine data

Du trenger ikke frykte for sikkerheten når du bruker våre digitale løsninger. De er alle underlagt høye sikkerhetskrav for å unngå svindel. Når du er på nett er det likevel viktig at du viser varsomhet.

Slik sikrer vi deg

Slik sikrer du deg selv

Andre nyttige tjenester