Fra 1. juli tilbyr vi ikke dagligbanktjenester til nye kunder

Mot slutten av året flytter våre personkunder til Nordea, og nå starter vi forberedelsene. Flyttingen er en stor øvelse som krever mye av våre IT-systemer, som betyr at vi dessverre må begrense vårt tilbud allerede nå. 

Vi tilbyr derfor ikke opprettelse av nye kort, konto, spareavtaler med mindre du allerede er kunde hos oss.

Dagligbank

Vi jobber for å gjøre hverdagsøkonomien enklere med våre dagligbank tjenester. Her har vi samlet alle banktjenestene du trenger, fra kontoer, kort og betalinger, til BankID og Mobil-og nettbank.

Ofte brukte dagligbank-tjenester

Sperre kort     BankID-appen         Avtalegiro og eFaktura     Banktjenester for barn     Valuta     Sikker netthandel

PS: Har du husket forsikringene?

Nyttige råd


Trenger du hjelp?

Åpningstider:

Mandag-fredag: 08.00-18.00
Lørdag: 10.00-15.00
Søndag: 15.00-20.00 - Teknisk support


Dersom du foretrekker å benytte deg av ikke-digitale tjenester, finn informasjonen du trenger her

  • Ring oss
  • Finn oss

    Finn avdeling eller minibank

  • Skriv til oss

    Klage eller forslag til forbedring

    Har du hatt en dårlig opplevelse eller har du forslag til noe vi kan bli bedre på? Her kan du gi oss din tilbakemelding, uansett om du ønsker å klage eller komme med forslag til forbedring. Din tilbakemelding er viktig for oss, slik at vi kan fortsette å utvikle og forbedre våre produkter, tjenester og service.

    Skriv til oss
Content is loading
Show more rows: All table rows are already visible for screen readers.
Show less rows: All table rows are already visible for screen readers.